• وبلاگ : سياست پاك
  • يادداشت : گام سوم
  • نظرات : 0 خصوصي ، 10 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام
    تپش قلبتان آسماني باد
    ياعلي
    داستان تپش قلب

    + نرگس 
    سلام
    اخه شما نسل سوميا
    چرا چرا اينقدر افراطي هستيد اخه بنده خدا همه مثل تو ي بدبخت شکمشون سير نيست که اين حرفا رو بشنون
    مسخره ترين وبلاگ عمرمو خوندم
    ميدوني فرقه ما با شماها چيه
    ما ها ادغا نداريم
    اما شما چرا گوز شعر زياد ميگيد خدا عاقلتون کنه بحق علي
    سلام. با توجه به محتواي خوبي که داريد، خوشحال ميشم اگر با هم تبادل لينک داشته باشيم. لطفا سايت من رو ببينيد و اگر مايل بوديد توي سايتم برام پيغام بگذاريد تا تبادل لينک کنيم. قبلا هم پيغام گذاشتم براتون ولي جوابي ندادين.
    + سرباز 


    از روز اول شما را سرپا هنگام ورود به سالن اداره کشتيراني ديدم با خودم گفتم واي بر اين مجمع که ايکاش سال 85 پيشهادشو به يکي از اين دوستانم داده بودم پيگيري مي کردم و به اين روز نمي افتاد افراد با ظرفيتي کار را دست مي گرفتند ولي گفتم زود قضاوت نکن بر بشين شايد تغيير پيدا کرد حيف که با اولين حرکت متوجه شدم که درست حدس زدم حال که اين مطالب شما را خواندم به خودم ايمان آوردم .به حاشيه نمي روم به شما دوست عزيز پيشنهاد مي کنم که هر چه زودتر انرژي خود را در راه ديگري صرف کنيد چون بجاي جذب به دفع نيروهاي ارزشي قدم برداشتيد از دوستان ديگر بخصوص آقاي محسن فرعي باني اين مراسم مي خواهم نيروهاي ارزشي که تمايل به خودنمايي ندارند و درگوشه کنار هستند ، اين حرکت ارزشي بکارگرفته شوند.
    پاسخ

    سلام . از لطف شما ممنونم. بالأخره مشخص نشد كه نظر قطعي شما چيه!ولي در هر صورت نه بنده و نه ديگر عزيزان، اصراري براي اين كه همه ي كارها رو خودمون انجام بديم، نداريم. اگه شما در جلسه دوم كه جلسه ي انتخاب هيأت مركزي بود، تشريف داشتيد، اين رو متوجه مي شديد. حالا هم همين طور. هر وقت كه عزيزي فكر كرد كه مي تونه به تر و مفيد تر از ما كار كنه، حقير اولين نفري خواهم بود كه جاي خودم رو بهش مي دم. يه زحمت بكشيد اسامي و مشخصات افرادي كه فكر مي كنيد براي اين كار مناسب هستند رو برام ايميل كنيد تا باهاشون لينك بشيم.باز هم ممنون.يا علي...
    سلام چند روزي کامنت نگذاشتم تا دوستان بفهمند که مي شود چند لحظه در مقابل منتقد دندان روي جگر صاحب مرده گذاشت معصيت که نمي شود، از ابتدا هم گفتم وتو هم مي دانستي بزرگوار که از ماستماليزاسيون ابتدايي به شدت بيزارم وخودت هم مي ديدي اين تز دوستان را، يکوقت کاري را با قوت شروع مي کني ودر اواسط کار کم مي آوري وناچار بايد آب ببندي که من خود از اين کار بسيار کرده ام اما بشدت مخالفم با کساني که از باء بسم الله مي گويند فسنجان کنيم برود، بخشي از دوستان ما متاسفانه از ابتدا همينطور بوده اند، من هم در همانجا گفتم براي هرکس مشکلاتي پيش آمد وهمه، من جمله خودم کوتاهي کرديم وسبحان به تنهايي پاي کار آمد وتبعا يک نفر است ونمي تواند کاري بکند وشماهم با اينکه تهران بودي از من فعالتر بودي حقا، تو خود هم ميداني که بي انصاف نبوده ونيستم و به همه ي اينها معترفم از جمله به اينکه هرکداممان کلي کار بر سرمان ريخته اماانسان شريف در اين موقع با شجاعت مي گويد ببخشيد ما نمي توانيم نه اينکه مثل دوستان ادعا کند که ما ال کرديم و بل کرديم وکلي ببندد به ريش اين وآن وبگويد که همکاري نکردند والخ که توهم مي داني که تلاش ما کم بود والا خيلي ها کمک مي کردند، برادر درست است که همين هم در نوع خود غنيمت است ولي نه با يک ادعاي بزرگ ...
    والبته بازهم شاکرم به وجود دوستاني چون شما که نقد خودي ها را دوست دارند نه مثل دوستاني که در همايش همچينکه ميکروفون را پايين نياوردي دادو بيداد راه مي اندازند...
    وخداوند مارا در اصلاح خودمان ياري دهد...
    پاسخ

    سلام برادر. ممنون كه از خودت جنبه نشون مي دي.

    سلام.

    با مطلب "ريشه خود فروشي هاي خياباني" بروزيم.

    منتظر قدوم سبزتان

    www.del30ty.com

    با سلام خدمت شما سرور گرامي. بدين وسيله به اطلاع شما ميرساند که "دل سيتي" پايگاه اطلاع رساني علمي، مذهبي، آموزشي، فرهنگي، هنري و تفريحي شروع بکار نموده و همواره منتظر قدوم پر مهر شماست. لطفا در اولين فرصت به "دل سيتي" تشريف آورده و با نظرات سازنده خود دلگرمي حقير در ادامه اين راه باشيد.

    با تشکر: محمود داداشي نياکي

    www.del30ty.com

    + سيدمحسن 

    خسته نباشي برادر...
    سلام و خداقوت
    اخوي! من گفتم فيلتر شکن يا vpn براي کساني که در فضاي مجازي مي خواهند از حريم اسلام و انقلاب دفاع کنند ضروري است و البته سايرين هم دفاع کردند, البته من قائلم به اين که فيلتر شکن براي کساني که بر نفس خود امير نيستند اسارت مي آورد و به همين دليل فيلتر کردن برخي سايتها مخصوصا با اين ضعفي که در جبهه ي خودي وجود دارد واجب تر از واجب به نظر مي رسد. البته براي اين که حرمت و تخلف را از جبهه ي ارزشي ها پاک نماييم نياز به مجوز مراجع فقيه و مراجع قانوني است که فکر نمي کنم اين مجوز براي کساني که مي خواهند در قالب شرع و قانون ارزشمدار باشند از نان شب هم واجب تر باشد و اگر هم حساسيتي وجود ندارد که هيچ!
    راستي در مورد آن سوالي را که به صورت شوخي و البته نابجا از سوي مدعوين مطرح کرديد! ما که چنين سوالي حتي به ذهنمان هم نرسيد ولي اگر به شما فشار مالي آمده است ما حاضريم به سهم خود پول غذا و پيامک و تماستان را نقدا تقديم کنيم هم سهم خودمان هم سهم کساني که حاضر به اين کار نيستند.
    از شما مي خواهم اگر ظرفيت خدمتگزار بودن را نداريد دست به اين کار نزنيد, اين توصيه هم به نفع شماست تا انرژي را صرف کاري بي اجر نکنيد و مخدومان را نيز اسير منت و تلخکامي ننماييد.
    راستي شما چرا اينقدر سياه نوشته ايد, شما همه را مورد شماطت قرار داديد, چه کساني که کاره اي بودند چه کساني که کاره اي نبودند, دوست داشتيد کسي که مثل من بايد آخر هفته به شهرستان مي رفت, از بي برنامگي يا سيستم صوتي نامناسب و گوش آزار يا عدم پاسخگويي به سوالات, لذت برده باشم؟! يعني مستمع يا مدعو چون ميهمان ِ نهار است و قرار است نهار بخورد, حقي براي انتقاد ندارد؟! اگر يادتان رفته يادآوري کنم که حقير ِ منتقد, قبل از هر سخني ابتدا تشکر کردم و البته غالب بچه ها همين کار را کردند. دوست من چرا فکر مي کنيد که حتما بايد نوشت! حتي وقتي که عصباني هستيد! فکر مي کنيد در عصبانيت و يا با عصبانيت نوشتن, آن هم اين چنين بي هدف, چه فايده اي براي شما يا سايرين دارد؟!
    مهم اين است که چه بايد کرد؟ به نظر من در قدم اول بايد تکليف دوستاني که وقتي براي کاري که داوطلبانه انتخاب کرده اند, ندارند روشن شود. ثانيا اين محفل همانطوري که به شور جواني نيازدارد, به پختگي نيز نياز دارد و به نظر حقير افرادي در جمع, اين پختگي را مي توانند در اختيار مجمع بگذارند که يکي اش همان آقاي محمدپوري است. ثالثا ما بايد باور داشته باشيم که همه ي ما در خدمت انقلاب و اسلاميم و همسنگران بايد يکديگر را تقويت روحي کنند حتي اگر انتقادي از هم داشته باشند.