• وبلاگ : سياست پاك
  • يادداشت : دعوتنامه مجمع وبلاگ نويسان ارزشي گيلان
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + شهروند رشتي 
    با سلام خدمت همه دست اندر کاران سايت شمال نيوز و همه خوانندگان
    در رابطه با بحث مديران ناکارآمد و عزل و نصبهاي اخير مديران موفق و کار آمد در گيلان مطالب زير به اطلاع همه علاقمندان به گيلان و گيلاني هاي عزيز مي رسد :
    اقاي حنيف مدير کل کار استان گيلان از استان لرستان و مدير پروازي هستند اقاي روشن روان مدير جديد سازمان اب و فاضلاب استان گيلان از خراسان شمالي هستند و از 5 ما پيش تا کنون که به گيلاني ها تحميل شده اند کليه پروژه هاي سازمانش را تعطيل و بشدت درگير عزل و نصب هاي پي در پي هست ! اقاي بهمني رييس جديد منطقه آزاد تجاري انزلي واقع در استان گيلان !! مازندراني !!!! و کاملا ناآشنا با انزلي هستند و البته پروازي ! شنيده ها حاکي از اين است که ايشان 10 سال پيش 1بار کلاهش توسط باد به گيلان اورده شد اما نيامد انرا ببرد !!! ( شوخي ) اقاي محمدي اصل مدير کل جديد الانتصاب تربيت بدني استان گيلان !! از بندر عباس ( که همجوار با گيلان هست !! و بهمين دليل !! مديرانش بيشترين اشراف و قرابت را با گيلان و معضلاتش دارند !! ) اقاي فيروزآبادي مدير اسبق منطقه ازاد انزلي هم غير بومي بوده !! اقاي هاديان رييس بانک صادرات استان گيلان هم غير بومي هستند معاون سياسي امنيتي استاندار گيلان از استان خوزستان تشريف آورده اند !! و بسياري ديگر از مديران غير بومي که اوردن اسمشان از حوصله اين مطلب خارج است با اين تفاصيل چند سوال به اذهان همه گيلاني ها خطور مي کند که انشاء الله استاندار محترم اقاي قهرماني و نمايندگان با جربزه و با کفايت گيلان در مجلس به آن پاسخ خواهند داد :
    استاندار محترم ! و توانمند! و کاردان !! گيلان که هر روز اين خبرها و کامنتها را جناب اقاي پورحسن مدير روابط عمومي استانداري برايتان مي آورد براي مردم توضيح بدهيد نقش شما بعنوان ارشد ترين مدير و متولي همه امور استان گيلان در جلوگيري از اين عزل و نصبهاي ضربتي و گسترده و صد البته غير ضروري مديران موفق بومي استان با مديران بي تجربه و غير بومي نا آشنا با گيلان چيست ؟
    مجمع نمايندگان 13 نفره استان گيلان در مجلس شوراي اسلامي به موکلينشان توضيح بدهند چرا حرکت موثري براي متوقف کردن اين تغييرات سليقه اي مديران مرکز نشين ( که ظاهرا توجهي به مشکلات خاص گيلان ندارند ) که تاثيرات منفي مستقيمي بر سرنوشت گيلان و گيلاني داشته و دارد صورت نداده اند؟؟
    واقعا مکانيزم و ضرورت عزل و نصب هاي اخير مديران در استان گيلان چيست ؟ (مثلا شايسته سالاري ؟ توانايي تعامل با ساير بخشهاي اداري و عمراني ؟ آشنايي با سرزمين محل مديرين و خدمت ؟ اقامت در محل خدمت ؟ تحصيلات عاليه متناسب با مسئوليت محوله ؟ و از همه مهمتر داشتن تجربه مديريتي و برنامه مدون براي راهبري مجموعه مديريتي و سرعت بخشيدن به انجام پروژه هاي در حال انجام ؟ )
    جناب اقاي استاندار پاسخ دهيد که چرا اين تغييرات شامل حال مديران نالايق مثلا در شهرداري کلللانشهر !! ؟؟ رشت که مردم بشدت از عملکردشان ناراضي و منزجر هستند و بودجه هاي کلان دريافتي از محل دريافت ماليات و عوارض از مردم محروم استان و بويژه شهررشت را بجاي عمران و اباداني و توسعه متناسب کلللللانشهر !! صرف سفر هاي بي حاصل تفريحي اعضاي شوراي شهر و مديران شهرداري به کشورهاي روسيه و امارات و مالزي و ... و کمکهاي غير قانوني چند صد ميليوني به مساجد !!! و و حوزه ها و پايگاههاي بسيج شهر رشت با اهداف انتخاباتي !!!! نموده اند نمي شود ؟؟
    ادامه دارد
    + مجمد 
    سايت شخصي جناب اقاي مهندس اميني بصورت آزمايشي راه اندازي و در دسترس مخاطبين قرار گرفت http://naseramini.ir/

    باسلام به روزم با «اينجا رشت است، شهر...»

    منتظرم


    سلام .با مطلب دو كليپ از حادثه ترور دكتر شهرياري استاد دانشگاه شهيد بهشتي در تهران بروز هستم . يا علي
    + سلمان 

    سلام
    ابتدا تبريک ميگم که به عنوان شوراي مرکزي انتخاب شديد.
    اما جلسه بسيار خسته کننده و عجيبي بود.
    شايد مقدار کمي جديت هم خوب باشه که البته ما تو اون جلسه نديديم!!


    نامردا من كه نميتونم بيام.

    اوليش تموم شد اينم دوميش .

    من كي برسم

    مخلص