سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به نعمت پروردگارتان ـ عزّوجلّ ـ اعتراف کنید و از همه گناهانتان به سویش توبه نمایید که خداوند، بندگان سپاسگزارش را دوست دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
سیاست پاک
 
کتابِ قانون

کتابِ قانون

درباره هتک قرآن مجید

از همان زمانی که در قرن سیزدهم میلادی دانته در کمدی الهی خود شخصیت پیامبر اکرم (ص) را به گونه ای ناشایست ترسیم کرد و ولتر، فیلسوف پرآوازه عصر روشنگری فرانسه، در میانه قرن هجدهم میلادی کتابی را با عنوان «تعصب یا محمد پیامبر» نوشت و نسبت های ناروا و شنیعی به آن حضرت داد و سلمان رشدی، نویسنده رمان شیطانی «آیات شیطانی» در سال 1988 کتاب خود را منتشر کرد، باید می فهمیدیم که غربیان چه خوابی برای ما دیده اند.

اگر همان موقع که روح خدا دستور قتل سلمان رشدی را داد، ما همان کاری را می کردیم که او فرموده بود تا به قول خودش: «دیگر کسی جرأت نکند به مقدسات مسلمین توهین نماید»، امروز نمی نشستیم تا یکی از آن سوی بالتیک بیاید و کاریکاتور پیامبر دوست داشتنی ما را بکشد و ما هم نفس مان در نیاید الا این که اسم شیرینی مان را بگذاریم گل محمدی! آن یکی قرآن مان را فیلم کند (!) و ما هم دست به دامن یونسکو بشویم که جلویش را بگیرند و آن ها بگویند: «ربطی به ما ندارد. این که کار دولت دانمارک نیست». آخرش هم دوتا هواپیما بکوبند به برج هاشان و ما بشویم محور شرارت و تروریست و ضدّ بشر!.

و حالا هم چهار نفر از خدا بی خبر، کتاب آسمانی یک میلیارد و نیم نفر مسلمان که در هیچ وجهی مو لای درزش نمی رود را در ینگه دنیا آتش زده اند. ما هم خودجوش و دیگر جوش، معترض در محکومیت آن.

درباره ی چرایی این اتفاق (آتش زدن قرآن مسلمانان)، دو نگاه مطرح شده که البته قبول یکی، منع و ردّ دیگری نمی کند. اول این که عده ای معتقدند این اقدام از سوی مرتکبین، در ادامه پروژه های اسلام ستیزانه صهیونیسم های مسیحی صورت گرفته که روز به روز از قدرت گرفتن عِدّه و عُدّه ی مسلمانان بیشتر می ترسند. همان ها که نمونه هایی از اقدامات آنان در بالا گفته شد. همان ها که 60 سال است خون فلسطینی های برادر را در شیشه کرده اند و همان های خود عراقی ها و افغانی های برادر را می خورند. این ها که همان روزهای ابتدایی انقلاب امام روح ا... نطفه شان در کاخ سفید بسته شده، در شکل های مختلف سلبی (دستگیر کردن و ترور مسلمانان و حمله به کشورهای اسلامی)، ایجابی (حمایت ار فرقه های گم راه و خشن سلفی و وهابی)، تحریم اقتصادی و هزاران راه رفته و نرفته دیگر، به اِعمال ضدیت با اسلام و اهداف عالی آن مشغول شده اند. همان اَعمالی که برنامه های آن توسط اتاق فکر های جور و واجور یهود بنیاد طرح ریزی می شود. همان جاهایی که "از بیشترین نفوذ بر دولت آمریکا و سازمان‌های امنیتی و نظامی آن و نیز بر دولت انگلیس و برخی دولت‌های اروپائی برخوردارند."

نظر دیگر معتقد است که کارمندان شیطان بزرگ این کار را می کنند که نگاه ها درباره ی ماهیت و چگونگی ماجرای 11 سپتامبر، کماکان به طرف مسلمانان باشد. آن هم در حالی که هر روز اسناد جدیدی درباره ی دست داشتن خود آمریکایی ها در انفجار برج های دوقلو منتشر می شود. پررنگ کردن ماجرای ساخت مرکز اسلامی در همان خیابان برج های در قلو، پیدا کردن کشیشی که یک کتاب در ردّ پیامبر اسلام نوشته است (تری جونز) در کلیسای کوچکی در ایالت فلوریدا، در بوق و کرنا کردن این مسأله به عنوان یک اقدام بزرگ، آن هم از طرف کسی که در بهترین حالت، 30 نفر در مراسم یک شنبه های کلیسایش شرکت می کنند و پخش مصاحبه های مخالفین و موافقین این قضیه در بهترین ساعات شب از " رسانه‌های جهانی غرب"، همه به خاطر این تغییر نگاه ها بوده. (اصلاً چرا ما هر دو نظر را قبول نکنیم؟)

ولی چیزی که در مورد این حادثه تغییر نمی کند، جریحه دار شدن ارواح این همه مسلمان در تمام دنیاست. چیزی که تغییر نمی کند، سکوت خادم الحرمین و بقیه ی کشورهای عربی است. چیزی که تغییر نمی کند این که "این حادثه و حوادث پیش از آن به روشنی نشان می دهد که آنچه امروز آماج حمله ی نظام استکبار جهانی است، اصل اسلام عزیز و قرآن مجید است؛ صراحتِ مستکبران در دشمنی با جمهوری اسلامی ناشی از صراحت ایران اسلامی در مقابله با استکبار است و تظاهر آنان به دشمن نبودن با اسلام و دیگر مسلمانان، دروغی بزرگ و فریبی شیطانی است. آنان با اسلام و هر آنکس که بدان پایبند است و هر آنچه نشانه ی مسلمانی است دشمن اند."

"اینک همه‌ی سران استکبار و ائمة‌الکفر در برابر اسلام قرار گرفته‌اند. اسلام، دین آزادی و معنویت انسان، و قرآن کتاب رحمت و حِکمت و عدالت است" اگر تا دیروز، 11 سپتامبر ما را به یاد برج های دوقلوی شیطان بزرگ می انداخت، امروز برای ما یادآور صفحات سوخته ی قرآن مبارک است. قرآن هدایت. قرآنِ مبیّنِ کیّ شیءٍ. از امروز مسلمانان باید خود را آماده کنند برای ساختن نظم نوین جهانی با قرآن. با خدای قرآن. با قرآن محمد و محمدِ قرآن. از امروز، سپتامبر شهر القرآن است و 11 این ماه، روز اعلام همبستگی با قرآن و اهداف قرآن. "حادثه ی اهانت به قرآن و پیامبر عظیم الشأن صلی اله علیه و آله، با همه ی تلخی، در دل خود حامل بشارتی بزرگ است. خورشید پر فروغ قرآن روز به روز بلندتر و درخشنده تر خواهد شد."

 

مسلمانان جهان متحد شوید!

 

* تمامی جملات داخل " " ، از پیام ولی امر مسلمین در پی هتک حرمت قران کریم آمده است.

پایان

شهریور 1389

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط مهدی 89/6/28:: 5:7 صبح     |     () نظر
 
اصل عزت، اصل ذلت

اصل عزت، اصل ذلت

نگاهی به مواضع حضرت امام روح الله به مسئله سازش با رژیم صهیونیستی

 1- 28/11/1357، تهران، مدرسه علوی. اولین دیدار یاسر عرفات و حضرت امام روح ا... در تهران. حتماً بخوانید.(صحیفه امام، ج 6، ص 178)تقابل نگاه دو مبارز راه عدالت و آزادی را به خوبی می شود دید. دو مبارزی که البته در جاهای قابل توجهی، نقطه ی اشتراک دارند. هر چه قدر آن روز عرفات از "من" و "شما" صحبت کرد، امام ما " خدا، خدا" گفت. گفت که: "آن تکیه گاهی غیر سست و سنگین و مستحکم است که خدا باشد. خدا تکیه گاه است." شاید امام می دانست که این عرفات برای ما مبارز نمی شود.

2- 30/9/1367، تهران، بیانات در جمع رهبران انتفاضه (صحیفه امام، ج 21، ص 192) فرمایشات امام پس از کنار آمدن عرفات با اسرائیل غاصب. در این سخن رانی، نوع نگاه ایشان به سازش و سازش کاری مشخص می شود. از آن عرفات تا این ابومازن، فاصله به اندازه ی یک صندلی است . آن قدر که یکی بلند شود و دیگری بنشیند.

بسم الله الرحمن الرحیم

ما در زمان شاه که تمام قوا، امریکا، شوروی و سایر غربی ها، همه طرف دار او بودند، ملت ایستاد تا کار را تمام کرد.

و همین اطلاعی که شما داشتید، در داخل خودتان اشخاصی، مثل اشخاصی که بدتر از آن ها هستند، مثل عرفات. ما هم از این اشخاص داشتیم، این عرفات می خواهد یهودیان را بر آن جا مسلط کند و می خواهد شبانه آن ها را ... باید مردم دست به دست هم بدهند و عرفات را از جمع خودشان خارج کنند تا خودشان بتوانند کاری را انجام بدهند و تا وقتی که یک نفر یهودی آن جا هست، باید بایستند و کار را تمام کنند. همان طوری که ما کردیم و با ایستادگی کار تمام می شود. بدانید این معنی را، الآن به دست و پا افتاده اند اسرائیلی ها. الان دارند عرفات را ترویج می کنند برای این که قائل به این است که یهود هم باشد، ما هم باشیم. در صورتی که یهود نباید آن جا باشد، هیچ وقت.

باید مردم بایستند و کسانی که مخالفت با این مسائل دارند، از جرگه ی خودشان خارج کنند و پافشاری کنند تا کار درست شود. و ان شاء الله درست می شود. امیدوارم. من دعا می کنم به شما. خداوند همه تان را حفظ کند. ان شاء الله موفق باشید.

3- طرح سازش، طرح صلح عربی، مذاکرات آناپولیس یا هر اسم دیگری که بخواهید روی گپ و گفت محمود عباس و سران غاصبان بگذارید و از هر زاویه ای هم که به آن نگاه کنید، فقط بوی خیانت به مشام تان می رسد. شاید دیگر ذلیل تر از این محمود عباس، فلسطین به خود نبیند. احتمالاً دیده اید همان جا را که نتانیاهو، بر سر فلسطینیان منت گذاشته، اجازه می دهد تا در کنار یهودیان، زندگی کنند و ابومازن هم از باب خوش رقصی، عملیات مبارزین مقاومت را محکوم کرده و می گوید که حاضر نیست حتی خون از دماغ کسی بیاید. در همین رابطه محمد فرج الغول وزیر دادگستری دولت قانونی حماس، خواستار مجازات هیئت فلسطینی شرکت کننده در مذاکرات سازش به اتهام خیانت به آرمان‌های فلسطینی و نادیده گرفتن ‌هویت واقعی و اقدام به مذاکره با دشمن بدون اجماع نظر ملی و همکاری‌های امنیتی با رژیم صهیونیستی شد. 

4- این ذلت را با نگاه امام مقایسه کنید: 6/5/1366، پیام به مسلمانان ایران و جهان و زائران بیت الله الحرام (صحیفه امام، ج 20، ص 318)

"... ملت های مسلمان باید به فکر نجات فلسطین باشند و مراتب انزجار و نفرت خویش را از سازش کاری و مصالحه ی رهبران ننگین و خود فروخته ای که به نام فلسطین، آرمان مردم سرزمین های غصب شده و مسلمانان این خطه را به تباهی کشیده اند، به دنیا اعلام و نگذارند این خائنان بر سر میز مذاکره ها و رفت و آمدها، حیثیت و اعتبار و شرافت ملت قهرمان فلسطین (را) خدشه دار کنند، که این انقلابی نماهای کم شخصیت و خود فروخته به اسم آزادی قدس، به امریکا و اسرائیل متوسل شده اند...

نکند که اینان تصور کرده اند که گذشت زمان، سیرت و صورت جنایت های اسرائیل و صهیونیسم را دیگرگون ساخته است و گرگ های خون آشام صهیونیسم، از فکر تجاوز و غصب سرزمین های از نیل تا فرات دست برداشته اند. مسئولین محترم کشور و مردم ما و ملت های اسلامی از مبارزه با این شجره ی خبیثه و ریشه کن کردن آن، دست نخواهند کشید و به یاری خداوند تعالی از قطرات پراکنده پیروان اسلام و توان معنوی امت محمد – صلی الله علیه و آله و سلم- و امکانات کشورهای اسلامی باید استفاده کرد و با تشکیل هسته های مقاومت حزب الله در سراسر جهان، اسرائیل را از گذشته ی جنایت بار خود پشیمان و سرزمین های غصب شده ی مسلمانان را از چنگال آنان خارج کرد..."

 

5- اصلاً حرف جامع و مانع را همان رهبر دلاور و مؤمن عربی سید حسن نصر ا... زد. او که عصر روز جمعه در مراسم روز جهانی قدس در مجمع سیدالشهداء منطقه "الرویس " در حومه جنوبی بیروت سخنرانی می کرد، در تحلیلی صحیح، آب پاکی را بر دست همه ی کسانی که به مذاکرات سازش دل خوش کرده اند – از جمله سران کشورهای عربی- ریخت و گفت:

مذاکرات سازش "مرده " متولد شده است.

6- و لَن تَرضی عنکَ الیهودُ و لا النَّصاری حتّی تَتَّبِع مِلَّتَهُم ... (بقره/120) و یهود و نصارا هرگز از تو راضی نخواهند شد مگر آن که از آیین آن ها پیروی کنی...

 

پایان

سپید


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط مهدی 89/6/14:: 7:22 صبح     |     () نظر
درباره

سیاست پاک

وضعیت من در یاهـو
مهدی
دانشجوی کارشناسی ارشد مطالعات منطقه ای منتطر انتقادات و پیشنهادات و آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما در مسائل مطرح شده در وبلاگ هستم .
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
وبلاگ خودم در پلاکفا
دفتر مطالعات و خدمات پژوهشی ایران و آسیای
خبرگزاری ریانووستی (روسیه)
موسسه مطالعات ایران و اوراسیا (ایراس)
پای گاه خبری - تحلیلی ایران و روس&
پایگاه خبری-تحلیلی ایران بالکان
دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران
موسسه ی مطالعات تاریخ معاصر ایران
موسسه ی مطالعات و پژوهش های سیاسی
مرکز اسناد انقلاب اسلامی
عبدا... شهبازی
مجمع مطالبه ی مردمی مشهدمقدس
فروشگاه مجازی سوره مهر اصفهان
مؤسسه ی نرم افزاری آرمان
فروشگاه مجازی کتاب آفتاب
پاتوق کتاب (خرید اینترنتی کتاب)
انتشارات سوره مهر
جیره کتاب
خانه کتاب
عدالتخانه
بچه های قلم
کلیپ موبایل مبارز
قطعه 26 (حسین قدیانی)
پلخمون (محمد جواد میری)
زمبور (محمد مهدی خالقی)
آرمان خواهی
آرمان آباد (سید محمدحسین جعفری)
رضا امیرخانی
دکتر جعفر رشیدپور
پابرهنگان (محمد پورغلامی)
فقر هنر(ایلیا عبدالماشع)
مبارز فوتو
مازیار بیژنی
دوئل (مخلوقات ذهنی یک جوجه گرافیست)
باروت (حسین احمدی سخا)
گرافیک مقاومت (رضا ساسانیان)
فواد اندیشه (مقداد داداشی)
باران عدل (سجاد ستوده)
آرشیو یادداشت‌ها